Jak nakupovat

Nakupování v našem obchodě se řídí obchodními podmínkami, níže najdete jednoduchého průvodce nakupování v našem eshopu.

Výběr zboží

Celý sortiment zboží je rozdělen do jednotlivých kategorií tak, abyste snadno našli to, co hledáte. V každé kategorii máte k dispozici filtr, kde si můžete nadstavit parametry hledaného zboží. Druhou možností je zadat název hledaného zboží přímo do vyhledávače v našem eshopu.

Vyberte si konkrétní zboží, které Vás zaujalo, nezapomeňte zvolit jeho velikost (orientační tabulky) a vložte zboží do košíku. Můžete pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku. 

Zadání objednávky

V tomto kroku si řádně překontrolujte parametry Vámi vybraného zboží, zejména zvolenou velikost, množství a barvu. Platba je možná bankovním převodem, na dobírku nebo online (GoPay), možnost dopravy si můžete zvolit. Vyplňte kontaktní a fakturační údaje. Vše si překontrolujte, aby byly minimalizovány chyby a náš eshop Vám mohl zboží doručit v co nejkratší době nebo Vás kontaktovat. Ve finále odešlete objednávku.

Platba a dodání

Po odeslání objednávky budete informování emailem o celém procesu vyřizování Vaší objednávky až do okamžiku odevzdání zboží přepravci. Obdržíte email s podklady k platbě. Její splatnost je 7 dní. Po zaplacení objednávky budete emailem informování, že jsme Vaši platbu obdrželi v pořádku a k tomu Vám přiložíme daňový doklad. Pokud nebude objednávka uhrazena v termínu splatnosti, bude automaticky stornována.

Zboží Vám bude odesláno  nejdříve po zaplacení objednávky v závislosti na stavu skladových zásob a termínu dodání, který se u různých produktů může lišit. Pravděpodobný termín odeslání najdete u každého zboží v tabulce. Ve chvíli, kdy Vámi objednané zboží předáme přepravci, kterého jste si v rámci objednávky zvolili, zašleme Vám tuto informaci emailem. 

Doručení zboží

Dopravce Vás bude včas informovat o termínu doručení zboží. Při jeho převzetí si jej pečlivě prohlédněte. K balení zboží dochází u nás, proto veškeré objednávky předáváme dopravci řádně zabalené a bez poškození. Pokud bude obal jakkoliv poškozený, pravděpodobně k němu došlo během přepravy. Proto tuto skutečnost uveďte přepravci do předávacího protokolu a neprodleně nás kontaktujte na emailu info@spravnabota.cz.

 

Vrácení/výměna zboží

Může se stát, že se Vám nebude líbit barva, boty Vám přijdou nepohodlné nebo jen nebude sedět velikost. V takovém případě máte ze zákona právo do 14 dní zboží vrátit bez udání důvodů nebo vyměnit za jinou velikost/barvu nebo po domluvě s prodejcem za jiný typ zboží. Při vrácení nebo výměně zboží myslete jen na jediné, že se musí jednat o nepoškozené, případně neochozené zboží. 

Boty zabalte zpět do krabice, přiložte vyplněný formulář o vrácení/výměně zboží  a společně vše zašlete způsobem (bez dobírky), který je ve formuláři uveden. Využijete-li jiný než námi nabízený způsob odeslání, nezapomeňte uvést telefonní kontakt na náš eshop +420 733 494 074 a email info@spravnabota.cz, aby nás mohl kurýr kontaktovat při doručování zásilky.

 

V nejkratším možném termínu Vám zašleme zboží nové nebo vrátíme celou částku zpět na Vámi určený účet. 

Reklamace zboží

Došlo na obuvi k odlepení, roztržení nebo jiné nehodě, kterou jste nezavinili nesprávnou chůzí či péčí o obuv? Na každé zboží, které jste u nás zakoupili, se vztahuje zákonná záruka v délce 2 roky od pořízení zboží. Proto nám neposílejte emaily. Boty dejte do krabice (nevyžadujeme původní obal), vyplňte REKLAMAČNÍ LIST, kde se snažte podrobně popsat závadu a společně nám vše zašlete na jednu z výše uvedených adres.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní od obdržení reklamace, proto vyčkejte, až Vás kontaktujeme.

Slevový kód

Obdrželi jste ke svému nákupu slevový kód ve výši 5% a nejste si jisti, jak jej uplatnit? Slevový kód je unikátní kombinace čísel a znaků, kterou obdrží pouze jeden zákazník. Vyberte si v našem internetovém obchodě www.spravnabota.cz zboží, které se Vám líbí, vložte jej do košíku, vyplňte kontaktní, fakturační a doručovací údaje a do pole POZNÁMKA PRO PRODEJCE vepište Váš kód. Po dokončení objednávky Vám přijde potvrzení o tom, že jsme objednávku v pořádku přijali. 

V momentě, kdy naši pracovníci budou objednávku vyřizovat, bude Vám sleva odečte z konečné ceny:

1. při platbě převodem na účet v zálohové faktuře,

2. při platbě na dobírku, kartou nebo při osobním převzetí při placení.

NajduZboží.cz