Jak nakupovat

Nakupování v našem obchodě se řídí obchodními podmínkami, níže najdete jednoduchého průvodce nakupování v našem eshopu.

Výběr zboží

Celý sortiment zboží je rozdělen do jednotlivých kategorií tak, abyste snadno našli to, co hledáte. V každé kategorii máte k dispozici filtr, kde si můžete nadstavit parametry hledaného zboží. Druhou možností je zadat název hledaného zboží přímo do vyhledávače v našem eshopu.

Vyberte si konkrétní zboží, které Vás zaujalo, nezapomeňte zvolit jeho velikost (orientační tabulky) a vložte zboží do košíku. Můžete pokračovat v objednávce nebo dokončit objednávku. 

Zadání objednávky

V tomto kroku si řádně překontrolujte parametry Vámi vybraného zboží, zejména zvolenou velikost, množství a barvu. Platba je možná bankovním převodem, na dobírku nebo online (GoPay), možnost dopravy si můžete zvolit. Vyplňte kontaktní a fakturační údaje. Vše si překontrolujte, aby byly minimalizovány chyby a náš eshop Vám mohl zboží doručit v co nejkratší době nebo Vás kontaktovat. Ve finále odešlete objednávku.

Platba a dodání

Po odeslání objednávky budete informování emailem o celém procesu vyřizování Vaší objednávky až do okamžiku odevzdání zboží přepravci. Obdržíte email s podklady k platbě. Její splatnost je 7 dní. Po zaplacení objednávky budete emailem informování, že jsme Vaši platbu obdrželi v pořádku a k tomu Vám přiložíme daňový doklad. Pokud nebude objednávka uhrazena v termínu splatnosti, bude automaticky stornována.

Zboží Vám bude odesláno  nejdříve po zaplacení objednávky v zavislosti na stavu skladovych zasob a termínu dodání, který se u různých produktů může lišit. Pravděpodobný termín odeslání najdete u každého zboží v tabulce. Ve chvíli, kdy Vámi objednané zboží předáme přepravci, kterého jste si v rámci objednávky zvolili, zašleme Vám tuto informaci emailem a k tomu doložíme dodací list. 

Doručení zboží

Dopravce Vás bude včas informovat o termínu doručení zboží. Při jeho převzetí si jej pečlivě prohlédněte. K balení zboží dochází u nás, proto veškeré objednávky předáváme dopravci řádně zabalené a bez poškození. Pokud bude obal jakkoliv poškozený, pravděpodobně k němu došlo během přepravy. Proto tuto skutečnost uveďte přepravci do předávacího protokolu a neprodleně nás kontaktujte na emailu info@spravnabota.cz.

 

Vrácení/výměna zboží

Může se stát, že se Vám nebude líbit barva, boty Vám přijdou nepohodlné nebo jen nebude sedět velikost. V takovém případě máte ze zákona právo do 14 dní zboží vrátit bez udání důvodů nebo vyměnit za jinou velikost/barvu nebo po domluvě s prodejcem za jiný typ zboží. Při vrácení nebo výměně zboží myslete jen na jediné, že se musí jednat o nepoškozené, případně neochozené zboží. 

Boty zabalte zpět do krabice, přiložte vyplněný formulář o vrácení/výměně zboží  a společně vše zašlete na adresu (bez dobírky), která Vám více vyhovuje. Nezapomeňte uvést telefonní kontakt na náš eshop +420 735 082 994, aby nás mohl kurýr kontaktovat při doručování zásilky.

Zásilkovna

ul. Antonie Bejdové, 70800 Ostrava (prodejna La Botka) 

nebo

Česká pošta

Ing. Lucie Vašutová - SPRAVNABOTA.CZ

Náměstí Václava Vacka 1672/13,70800 Ostrava

V nejkratším možném termínu Vám zašleme zboží nové nebo vrátíme celou částku zpět na Vámi určený účet.

 

Reklamace zboží

Došlo na obuvi k odlepení, roztržení nebo jiné nehodě, kterou jste nezavinili nesprávnou chůzí či péčí o obuv? Na každé zboží, které jste u nás zakoupili, se vztahuje zákonná záruka v délce 2 roky od pořízení zboží. Proto nám neposílejte emaily. Boty dejte do krabice (nevyžadujeme původní obal), vyplňte REKLAMAČNÍ LIST, kde se snažte podrobně popsat závadu a společně nám vše zašlete na jednu z výše uvedených adres.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní od obdržení reklamace, proto vyčkejte, až Vás kontaktujeme.

Slevový kód

Obdrželi jste ke svému nákupu slevový kód ve výši 5% a nejste si jisti, jak jej uplatnit? Slevový kód je unikátní kombinace čísel a znaků, kterou obdrží pouze jeden zákazník. Vyberte si v našem internetovém obchodě www.spravnabota.cz zboží, které se Vám líbí, vložte jej do košíku, vyplňte kontaktní, fakturační a doručovací údaje a do pole POZNÁMKA PRO PRODEJCE vepište Váš kód. Po dokončení objednávky Vám přijde potvrzení o tom, že jsme objednávku v pořádku přijali. 

V momentě, kdy naši pracovníci budou objednávku vyřizovat, bude Vám sleva odečte z konečné ceny:

1. při platbě převodem na účet v zálohové faktuře,

2. při platbě na dobírku, kartou nebo při osobním převzetí při placení.

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení